Het laatste nieuws

Zowel hier als op onze Facebookpagina houden we u graag op de hoogte van het allerlaatste nieuws en belangrijke mededelingen.

Investeren in de kwaliteit van leven

Heeft u het artikel over Fysio Ospel al in het nieuwe Dat. Magazine Nederweert gelezen? Woont u in de gemeente Nederweert? Dan heeft u het magazine vandaag in de brievenbus

Maak kennis met Laura

Een nieuwe collega!! Vanaf 1 mei 2021 zal Laura werkzaam zijn bij Fysio Ospel. Laura stelt zich hieronder voor: Als fysiotherapeute werk ik met veel plezier en enthousiasme samen met

Onze jaarlijkse beoordeling van patiƫnten via Qualizorg, weer een mooie score!

Qualiview meet op een onafhankelijke manier hoe tevreden mensen zijn over onze praktijk. De meest recente score vindt u altijd op onze website.In 2020 hebben 134 mensen ons met gemiddeld

Claudicatio intermittens/ Etalagebenen

Veel mensen krijgen op latere leeftijd last van pijnlijke benen, pijn die opkomt bij het lopen en weer verdwijnt bij rust. Echter blijft deze pijn iedere keer aanwezig bij het

Checklist voor een goede werkplek